+31 030 2447701                                                !!! GRATIS VERZENDING VANAF € 30,00 !!!

Veel Gestelde Vragen

Klantenservice

Wat is de status van mijn bestelling?
Wij werken simpel en transparant. U ontvangt een e-mail direct nadat u heeft besteld. Hierin staat welke producten u heeft besteld en (indien u heeft gekozen voor Bankoverschrijving) hoe u kunt betalen. Indien u heeft gekozen voor een iDEAL betaling, hoeft u uiteraard niets te doen. Zodra wij uw bestelling hebben verwerkt en verzonden, ontvangt u een tweede e-mail. Hierna ontvangt u uw bestelling.
Wat is de levertijd?
Onze levertijd is tussen 1 en 3 werkdagen na betaling. Echter het merendeel van de bestellingen wordt binnen 24 uur geleverd.
Wat zijn de verzendkosten?
Verzendkosten zijn bij ons 4,95. Gratis verzending vanaf een orderwaarde van 30,00 euro. Voor bestellingen uit Belgie en Duitsland geldt een tarief van €9,95.
Hoe kan ik betalen?
U kunt betalen met iDeal, Overboeking (vooruit betalen), PayPal, Mastercard, Visa, Maestro, Mister Cash, Giropay, DirectBanking.
Overschrijvingen vooraf kunt u overmaken op bankrekening 8458568  t.n.v. STG Derdengelden INZ Multipay o.v.v. Betaalkenmerk (zie uw email van Multisafepay).
Kan ik betalen na ontvangst?
Ja, u kunt kiezen voor betalen na ontvangst. De financiele afwikkeling van de factuur wordt dan overgenomen, en afgehandeld door MultiFactor, een dochteronderneming van Multisafepay. De betalingstermijn is 14 dagen, en de fee voor deze betaalmethode is €2.95
Hoe kan ik vanuit het buitenland betalen?
Indien u de optie "Bankoverboeking" (Vooruit betalen) heeft geselecteerd en betaald vanuit een ander land dan Nederland, dan kunt gebruik maken van de volgende bankcodes: IBAN: NL08INGB0006081000  SWIFT: INGBNL2A  t.n.v. Multisafepay o.v.v. Betaalkenmerk (zie uw email van Multisafepay).
Leveren jullie ook in het buitenland?
Wij leveren in Nederland Belgie en Duitsland. Maar wilt u uw bestelling toch in een ander Europees land laten bezorgen, neem contact met ons op via info@inktboer.nl.
Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@inktboer.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Zijn jullie aangesloten bij een Webwinkel Keurmerk?
Wij zijn aangesloten bij WebwinkelKeur Webwinkel Keurmerk https://www.webwinkelkeur.nl/

Beoordeling 93% gebaseerd op 402 klantbeoordelingen aan WebwinkelKeur.nl